WITH THE WAY THINGS ARE YOU'VE NEVER SEEMED SO LONG GONE

God Morgon.
Det blev inte en så tokig kväll igår i alla fall. Utan en ganska lugn hemmakväll med någon ide sådär.
Klev upp för ungefär tjugo minuter, en halvtimme sedan.
Ska snart gå till jobbet, dricker bara en kaffe först.
Trotts att jag inte gick och lade mig så sjukt sent så känner jag min helt förstörd.

Vaknade även klockan två inatt och tänkte att jag snart skulle gå upp.
Så jag kikade på mobilen och inser att jag får sova tre timmar till! ha!
Hur ofta tror ni det händer när man kliver upp 05.20?
Nä, inte så ofta. Jag älskar att få några extratimmar som inte är extra egentligen.
Mmmm!!!



På mina morgonbilder som jag brukar lyckas ta ser man hur jag bara blir tröttare och tröttare tills jag får en ledig dag. Då börjar det om i samma bana igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback