FÖNSTRET ÄR ÖPPET OCH DÖRREN STÅR PÅ GLÄNT

God morgon!

Jag är döende. Eller nästan. Om man säger såhär. Kom inte och säg att du har ont i halsen för mitt är värre.
Sjöng ju som sagt singstar igår. Har haft ont i halsen i veckor och imorse vaknade jag av att jag inte kunde svälja.
Lite som McGargel ifall någon skulle minnas henne. 

Idag blir det jobb till 16.15 och sen hem och städa i lägenheten bara. Tror jag. 
Alltså, AJ vad ont det gör.



En ganska målande bild här då. Nä men jag tänkte att jag gör en kissie och visar hur det skulle sett ut om det var en riktig bild. Det röda står för att det gör jätteont och det gröna för att det gör bara ganska ont.
Där det är jättejätterött, där gör att alltså ondare än ditt värsta halsont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback