DU UNDRAR VAD SOM KOMMER HÄNDA BABY DEN FÖRSTA

Hej på er!

Nu har jag landat hemma och ätit tacos. Blev så jäkla mätt. 
Men gud så sällan jag äter tacos. Det var så gott!

Har haft en lång men händelserik dag. Imorgon har jag sovmorgon och börjar inte förrns nio.
Ikväll blir det väldigt lugnt. Någon öl, kanske lite film och sen sova. 
Har ju ännu inte lyckats se slut på enchanted, men det känns inte som att jag orkar plocka upp den igen. 

Vad har ni gjort ikväll?
Ska iväg på ett möte med klädkod Business Professional/Casual. Har ni några tips på hur jag kan klä mig?
Länka en bild i kommentarerna!

Tack!



Typ något sådant eller? Bild lånad från workchic.com

Kommentarer
Postat av: Ida

Tror det där skulle sitta fint på dig, om klänningen fick bli ett fodral istället, och klackarna lite högre! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback