EACH AND EVERYTIME I TRY TO REACH IT DISSAPPEARS UP IN THE SKY



Hej! Det är ganska soligt och varm idag. och jag hittade frysta bär i min frys. moaahhaa
Har fått sms från posten att mitt paket från nelly har kommit. 
Jag har beställt två par shorts. Egentligen är shorts inte min grej alltså men jag tänkte. wattaheck.

Beställde ett par ljusa och ett par mörka. 
Det ena paret i en realistisk storlek och det andra i en storlek som mer handlar om förhoppningar och förmodligen kommer att resultera i kapitalt missnöjde. 

Har i veckan jobbat och varit på bio med Linnea. Vi såg Hunger Games, den var fett bra! Första gången jag har varit på bio sedan någon gång när jag var iväg med katten för ungefär 200 år sedan. 
Så det var najs!

Igår var maja här efter att jag slutade jobba. Vi hängde lite (pratade alltså massvis) och sen var vi ner till åttan en snabbis för att kolla läget. Det var inte så mycket till läge där. Så sen gick vi hem. 

Idag ska jag spela spel med några från jobbet. ALIAS! ALLTSÅ! JAG BLIR SÅ TAGGAD NÄR JAG TÄNKER PÅ ALIAS DET ÄR MITT FAVORITSPEL. ALL TIME! Eller ja, förutom black jack där jag förlorar pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback