I FIGURED OUT WHY SOMEDAYS FEEL LIKE AGES

Godmorgon. 
Igår var jag ledig. Men jag var iväg till jobbet en sväng på morgonen i alla fall, vilket resulterade i att jag hade en jäääkligt lång dag att spendera. Tacka gudarna att Lina ringde och tyckte att det var en god idé att umgås. 
Det tyckte jag också. 

Vi var hemma hos mig och hängde ett tag, sen gick vi och åt lite på ett fik.
När jag kom hem var det läggdags så jag försökte mitt bästa med att sova. 
Gjorde en såndär natt när man vaknar typ 6 gånger och tror att man har sovit över eller något.
Så. jäkla. irriterande. 

Nu ska jag i alla fall iväg till jobbet om typ en kvart. 
Sen i eftermiddag ska jag inte göra något speciellt alls. 
Förhoppningsvis leder det till att jag somnar i okej tid. Man kan ju alltid hoppas liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback