I'M GONNA CALL WHEN YOU'RE ALONE I'LL BE YOUR ANGEL ON THE PHONE



Okej. Nu har jag städat. Jag har alltså diskat, dammat och dammsugit. Det var ju bra gjort av mig!
Jag har bokat en tvättid också. Fast jag tror jag bokade fel dag. Alltså, att jag jobbar hela dagen. 
Jag suger. 

Men alltså jag ska kolla upp det. 
Ikväll ska jag försöka mig på att plugga lite.
Jag har sån otroligt dålig självdisciplin så vi får se om det ens är möjligt. 
Hur som helst. 

OM jag nu lyckas plugga ska jag belöna mig själv med sista avsnittet av Lword. 
Sen måste jag hitta en ny tv-serie. Eller börja höra av mig till mina kompisar. 
Ena av dom är ju lite lättare och kräver mindre energi. 
För jag är ju lat också. 

nåväl. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback