RADIO IS COUNTING DOWN TOP TWENTY COUNTRY SONGS



Hej! Är precis på väg att ställa mig i duschen en sväng. 
Har jobbat hela idag, dagen gick helt stört fort. Kom hem och var skitglad. Det känns bra. 

Nu har jag lagat mat (I KNOW!!!) och så. Tänkte köra duscha och sova. 

I Lördags var Christine och Madeleine här. Vi umgicks och pratade till fem på morgonen (and again, I KNOW). Det var så jäkla trevligt. 
Igår var Cillelill här. Vi spelade bingolotto (typ) och pratade skit, skypade med Mimma och hade det trevligt. 
Imorgon är det jobb från tidig morgon, men det ska bli roligt.
Sen på kvällen är det bio med Linnea!
Helt okej dag!

Btw, ställde precis klockan. Hinner knappt duscha om jag ska få sova så mycket som jag vill! MF!
Men alltså. Det här gör jag för andras bästa. Typ, bästa Maria som jag öppnar med imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback