Å CHAMPS ELYSSEE ÅÅHÅÅÅ CHAMPS ELYSSEEEEE

Tänkte försöka visa lite bilder från Paris-resan som ingen sett tidigare. Här kommerom:
 
 
Här är vi på flygplatsen och äter frukost innan vi ska åka. Vi är taggade. Har inget mer roligt att skriva om den bilden.
 
 
Här har vi kommit till hotellrummet. Jag och Linnea provade sängarna och dom var najs. Jag sov i en mongosäng  på andra sidan rummet resten av resan.
 
 
Här är vi påväg upp för en sjukt lång trappa. Här är jag fortfarande glad. För vi har inte gått så långt. 
 
Här är kyrkan då. Det var den vi skulle till. Vi och några andra som ni ser till höger på bilden. 
 
 
Här var en kille som först sa att jag var snygg och sen ville ha en cigg. Två aktioner helt utan samband såklart. Linnea är inte så imponerad av honom. 
 
 
Linnea pustar ut efter kvällen med lite macarons.
 
 
Sen blev det Linneas födelsedag. Här är vi påväg till DISNEYLAND!!!!!!!!
 
 
Titta vilken fin prinsessa min syster är! UTANFÖR DISNEYLAND.
 
 
NU ÄR VI PÅ DISNEYLAND!!!!!!!!!!!!
 
 
Och vissa tänker kanske, men åååh varför tar du bild på det där ens. MEN!
Har man inte sett disneyfigurer på riktigt kan man hålla käften.
 
 
Här är Linnea på sin 5årsdag.
 
 
Vi var mindre imponerade av vädret.
 
 
MEN. Sen åkte vi en karusell och då var det en man som sa att vi var tre prinsessor och då blev det typ sol och livet ägde. 
 
 
ser ni inte vad fint det är?=! hörrni?? fintfint.
 
 
Här är vi och slottet och några andra människor som vägrade flytta på sig när vi tog en bild.
 
 
Här är jag när vi är ute och går "lite" i paris. Inte så imponerad. 
 
 
Linn började må väldigt dåligt efter ett tag. Förmodligen för att hon fick i sig gluten eller nått. Så då mådde jag och Linnea och helt sjuuuukt dåligt. Sen kom vi hem och då blev det genast mycket bättre. För mig och Linnea. 
 
 
Efter ett tag slutade vi håna Linn. Hon fick tillochmed låna min Stitch. Japp. Snäll som man är. 
 
Sen en kväll gick vi såklart hit. Man kan säga att kvällen när linnea sen var hemma och vilade browsade vi distriktet på rikigt. 
 
 
Snygglimpen framför THE PLACE liksom. 
 
 
Ja., Jag var inte på imponerad. 
 
 
Sen gick vi upp för tusen trappor igen, men då visste jag att jag skulle få alkohol så då blev jag glad igen. 
 
 
Det här är en bild tagen ut från Notre Dame (btw, vad också tusen miloner trappor). Coolt i alla fall.
 
 
Här är en bild på oss från en bar där vi tog skydd undad regnet som var helt PSYKO.
 
 
Eftersom Paris är en modestad så var vi även lite FASHION.
 
 
Sen var vi äntligen till Eiffeltornet och åkte upp och kikade ut och grejer. FINT VA?
 
 
Fick även en nattlig show av tornet. Yeah, you heard me.
 
 
Vi bad några tjejer att ta en bild på oss framför tornet. Minns inte direkt att jag bad henne ta en suddig?
 
 
Man ser i alla fall att vi är sjukt blöta efter STORMEN som var. 
 
 
Avlutade vistelsen med ost, kex och vin. Väldigt sofistikerat och i ren paris-anda såklart. 
 
 
JEPP. Det var det! FINT VA? hehehehhehehe
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA JAG SITTER I MIN SÄNG OCH SKRATTAR JÄTTEHÖGT

2012-12-05 @ 05:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback