I'LL BE WAITING UNDER THE MISTLETOE WHILE YOU'RE DRIVING HERE THROUGH THE WINTER

Hej Linnea!
 
Idag är det ju som du vet den första decembet och det betyder att jag har jobbat, julpyntat och jag och filippa har börjat med vår julkalender!
Vi ska ge varanda en julklapp varje dag fram till julafton och det är typ det roligaste som finns!!!!
 
Jag längtar redan tills imorgon när jag får ge nästa present!
 
Idag på jobbet var det månadsarbete och sen jobbade jag som vanligt. När jag kom hem så städade vi hela lägenheten och pyntade liksom det första. 
Tillexempel julgardiner och stjärnorna i fönstren. 
Jag har köpt ett ljus som luktar kanel som jag har hemma. DET ÄR NAJS.
 
Nu ska vi hem till Cillis och hjälpa henne att plocka ner hennes saker från vinden och dricka en Irish Coffee med strössel på. Min dagens julklapp! Jag har velat haft dom så jäkla länge men inte köpt och nu fick jag dom!
 
 
Titta! Snöflingorna ska jag ha på idag! Ihihihihiii!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh Gud vad fint!!! Vill höra om allt du får i kalendern :D

2012-12-02 @ 07:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback