I'M NOT THE SAME ONE SEE WHAT THE TIME'S DONE IS THAT WHY YOU

Hej Linnea!
 
Jag bloggade aldrig igår. Men jag jobbade hela dagen och sen bakade jag med filippa och Maria. 
Vi gjorde lussebullar, men dom blev äckliga för vi hade inte i socker av någon anledning. Känns ju inte som att man glömmer det annars ju?
 
Sen gjorde vi knäck också. Med saffran. Vet du föressten att det tar fucking 20-45 (!!!!) minuter att göra knäck på spisen? I MICRON TAR DET TYP 7 MINUTER. 
Det är helt sjukt. 

Idag är jag i alla fall ledig. Lunchade med Maria på stan och sen har jag tumblrat i typ två timmar. 
Vet inte riktigt mer vad jag ska göra idag. Men jag tror att jag ska bada lite, och typ ah men lägga ansiktsmask duvet. *************************'hemmaspa**********************' osv.
Ah. Vi ska snart byta dagens julklappar. Det här fick jag igår:
 
 
Det var bra för jag var trött på jobbet. Fick en lapp på kylen och så var det två inslagna burn där inne. fnissfniss
 
Nu väntar jag på att filippa ska vara klar i duschen så det blir nå jäkla paket någon gång!  Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vill vara hemma i två dagar bara och julbaka, pyssla och promenera i snön!!!! AVIS. Känns lite retarded kanske att missa sockret? Hur tänkte ni då? HAHAHA knäck i mikron. Akta tillbringarna. Jag hade också hemmaspa häromdagen!!! Eller ah vandrarhemsspa. Det ägde. Puss och kramiz

2012-12-05 @ 05:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback