THANK GOD ABOVE FOR MY VERY OWN CHRISTMAS LOVE

Hej Linnea!
 
Idag har jag jobbat igen. Det blev ganska länge idag, men det var ingen fara för allt gick väldigt bra!
Jag har huggit is och snö med ett stort spett som en riktig stad i ljus-man.
Det gjorde jag igår också så jag har så sjukt ontontont i axlarna och så. 
Men sen tänker man; shitmaddafakka vad bra jag är på att hugga snö och is. 
Så då gör man det lite mer. Ah. Du vet hur det kan bli. 
 
När jag slutade kikade mamma precis in på jobbet och gav mig sån eukalyptus-honung.
Hon hade varit på julmarknad i järbo. Den honungen äger och kan bota nästan alla sjukdommar i hela världen. 
 
Vi fick skjuts hem (jag maria och filippa). (åh, jag vet inte om du vet det men maria bor precis vid mig nu. det äger skithårt). Jag och filippa skulle hem till Cillis för jag hade tagit med mat till henne som hon messade mig om imorse (klockan åtta PÅ MORGONEN VAR HENNES EFTERFEST SLUT, har aldrig fattat hur dom gör dom där begåvade).
 
Nu är jag i alla fall hemma. Filippa och jag har tänt första ljuset och bytt dagens julklappar.
Titta vad fint:
 
 
(ja, det där är några hemmasnickrade barbiestolar jag köpte på pingstkyrkans second hand. alla skrattade typ. men se vad fint det blev?!)
 
Idag (dag två) fick mimma Harry Potter and the philosopher's stone av mig och jag fick detta av henne:
 
 
Linn fick sån förra året och jag blev sjukt avis. NU FICK JAG OCKSÅ!!!!! hihiih
 
Hur har du det? Saknar du mig? MASSVIS?
PUSSPUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Linnea

ALLTSÅ det där låter ju finast i världen??? Och vad kul att Maria flyttat nära dig :D Barbiestolarna är ca det bästa jag sett. Jag hade aldrig skrattat men jag vet ju vilket kreativt geni du är??? Uppskattar även presenten du fick. Det blir liksom en present till mig med för nu kan du baka fint till min hemkomst. :)))))) Säg åt Mimma att skriva en bokrecension när hon läst sin present!!!!!!

Och asså.jag har det bäst vetu. Lite ledsen för att min kompiz Julian åkte förra veckan, men det är en petitess! Saknar dig så mycket att det ibland gör lite ont i hjärtat. Är väldig glad att du bloggar åt mig och att du verkar må så bra. I LOVE YOU.

2012-12-03 @ 05:46:57
Postat av: Anonym

Men fan min långa kommentar kom ju inte fram. :( TYCKER IALLAFALL att det är så himla bäst att du verkar må så bra och ha det så fint!!! Vi borde skypa någon dag. Hälsa Mimma!!!!
Och du vet väl att jag saknar dig massvis. Ibland så att det gör lite ont i själen!!!!! LOVE YOU

2012-12-04 @ 09:41:56
Postat av: Linnea

Jaha NU syns den? KUL

2012-12-05 @ 11:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback