WAKE ME UP WHEN IT'S OVER WAKE ME UP WHEN IT'S DONE

Jag är inte skitbra på att blogga. Knappt att logga in ens. Tog mig fyra försök att få lösenordet rätt. Det är för att jag har lite ont i handen och vill klias. Har ett bandage på så att det inte ska vara så enkelt. Det gör det helt sonika svårare att skriva istället.

Idag har jag jobbat. Maria kom till jobbet så vi gick hem till mig efteråt. Vi skulle plugga mdp men det blev mest massa prat om jobbet istället. Sånt som man inte riktigt får ur sig annars. 
Det är fan skittrevligt att ha vänner. Träffade Christine här om dagen också. Var hemma hos Alina och Samuel. Fy fa-an vad jag gillar henne!

I helgen är jag ledig. Jag ska mest mysa. Antar jag.
Jusste! Jag målade mina tånaglar igår. Glitternagellack. Har någon förväntning av att de ska se ut som linneas naglar då. Det gör de verkligen inte. 



Såhär ser jag inte ut nu. Men jag tänkte att här ser det ut som att jag har lagt ner lite energi. 
Såhär ser jag ut nu: 



Fast minus posen



Och kanske mer såhär om jag inte visste att det var en kamera där



Ja, nu vet ni typ.

Kommentarer
Postat av: linnea

vi kan måla inför LONDON. glitter. jaaa.

2012-02-23 @ 23:49:30
Postat av: Christine

Men puss! Jag gillar dig med. Du är nästan som mig. Fast blond och mycket sötare. Stad i ljus.

2012-02-24 @ 19:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback