WHERE ARE YOU NOW WHERE HAVE YOU GONE WHY CANT I FIND YOU

Hej! Jag vet att jag inte har varit en bra bloggare de senaste dagarna. Men jag försöker faktiskt. 
Min tumblr uppdateras varje dag. http://loismf.tumblr.com så ifall ni har tråkigt kan ni ju kika där!
Nu ska jag iväg till jobbet! Katten jobbar idag WIIIII!
Ikväll kommer det över roliga människor på öl och kanske får jag tillochmed spela lite spel?
Annars hoppas jag på massa prat och skratt. Får i alla fall över Maria, Limpen och Sarah. Där kan det ju inte gå fel? Kompletteras kanske med några flera så som min bättre hälft och hans ännu bättre, två till av mina kusiner och de jag lyckas locka under dagen!


ALL IN mvh/ tantlois

Kommentarer
Postat av: ännu bättre hälft

Gullig du är då. Vi får se hur det blir. Men om intet så hoppas jag att du får en riktigt fin kväll! Kram

2012-01-21 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback