THE MOMENT I WAKE UP BEFORE I PUT ON MY MAKE UP

DEN LEVER! WOHO! Jag har fått igång min dator igen. Fasiken vad fin den är alltså. 
Försökte köpa en adapter till min laddare igår. Killen på kjell&co hade ingen. Så han skulle hjälpa mig så gott det gick.

Han: Okej, vet du vad laddaren heter?
Jag: Nej. 
Han: Har du köpt den här?
Jag: Nej
Han: Vet du vad du har för dator?
Jag: Compaq
Han: Vet du vad den heter?
Jag: .......jag kallar den killen.

Det hjälpte inte. Jag har köpt en ny laddare.

Igår var Sarah och Sueez här. Det var väldans trevligt. Vi var ner en snabb sväng på 8ball.
Kände typ två personer. Vi gick hem.

Vaknade av mig själv vid nio (??). Något är inte som det ska med mig. 
Ska i alla fall packa lite idag såfort mamma har svängt förbi med en väska jag ska få låna :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback