TIME STANDS STILL AGAINST YOUR WILL SPACE TO FILL DAYS TO KILL

 

Jag har jobbat. Det har jag gjort varje månad nästan. Kommer att skriva det i alla fall. Var i alla fall iväg på assmiddag och till Falun, två gånger (!!) en gång med mamma och Limpen. En gång för att stänga deras mcd. Fick ett Bieber-påslakan av Linnea i julklapp och det är bäddat i sängen as we speak! Delgav en lista på bloggen som jag även kommer att delge i år.
OJ!! Två listor var det tillochmed. Ja men wth. Ni kommer att få båda.
Jag var ganska ensam denna månad. Eller. Jag har massvis av kompisar som tar hand om mig. Men i kärlekslivet liksom.

 

 

Min fantastiska lillebror plutten fyllde hela fucking 18 år. Det var awesome för mig. Förmodligen honom också. Men mer för mig tror jag, Vi firade dagen på church street i gävle och plutten drack en hink budweiser.
Bloggade om att jag inte hade några vänner. Blev uppringd av en arg en som sa att det FAKTISKT VISST VAR SÅ. Ibland är dom ganska magiska.
Skrev den mest sanna översättningen av min blogg någonsin:
"Idag har jag jobbat" - sant. Jag jobbar nästan varje dag
"Jag ska städa" - lögn. Jag städar aldrig
"Ska ta en dusch" - lögn. Jag duschar aldrig
"Kul" - lögn. Jag tycker inte att något är kul.
MARIA BLEV VERIFIERAD SKIFTLEDARE!

 

 

Mimma och jag tog vår första öl på en uteserviering.
Jag var med Linnea till London och det var fantastiskt. Medan jag var där åkte Mimma till Kina för att spendera typ resten av sitt liv där. Vi drack bubbel på morgonen innan jag åkte.
I London såg jag och Linnea Wicked och det ägde så sjukt hårt. En annan sak vi gjorde var att KÖPA FUCKING TROLLSTAVAR ALLTSÅ JAG DÖR TYP NÄR JAG SKRIVER OM DET HAHAHAHHA DET ÄÄÄGER
Inser att jag började se The L Word denna månaden också. Dumt beslut.
HAHHAAH i London tog vi massa fylle-lois bilder också och awkward-linnea. HAHAHAHA. Vi träffade Jasmine som jag inte sett sen teaterhögskolan också.
Mars ägde fan.

 

 

Jag hängde massvis med Cillelill och världens bästa Jonathan kom hem från Barca också.
Hängde en del med Christine och Madeleine också. Var iväg till gävle och spelade spel med lite jobbarkompisar. Vi körde på några som egentligen suger och sen Alias. Och det äger. ÄGER.
Mimma var fortfarande i Kina så jag träffade cillis en del och jobbade på som vanligt.
Bokade flyg och postade visumansökan inför kina.
Gjorde verkligen inget viktigt egentligen.
Rättegången mot ABB inleds. Så mest följer jag den och är upprörd.
Shit. April. Vilket skämt.

 

 

I maj dog min dator. Det var enervrerande. Letade mycket och länge efter en ny laddare. Det var svårt. Tillslut kunde Kjell&Co hjälpa mig. Ville skicka dagens ros. Sa knappt tack.
Packade inför min första riktiga semester på väldigt länge. Jag åkte alltså till KINA i maj. Hade varit utan Mimma i flera månader. Postade en riktigt dålig videoblogg. HAHAHA
I videobloggen var jag typ "nervös" för att jag skulle sakna hemma. Sen åkte jag till kina. Fick pedikyr och drack drinkar och tänkte aldrig åka hem.

 

 

Ja. Jag var väl hemma ifrån Kina. Och när vi kom hem fick vi värsta fina myskvällen av cillis som hade saknat oss och vi saknat henne! Ingenting annat av värde ser ut att ha hänt i Juni.
Vill påstå att det var då jag var på kryssning men är inte säker (instagram visar bara veckor).
Jag började i alla falll jobba igen efter semestern och det gillade jag inte alls.
Var på lite secondhandäventyr med Mimma och Ulla i alla fall! Kinapäron var alltså hemma och HAHAHA Janne somande vid bordet på Livingroom och robin härmade honom i fem minuter jag dog av skratt. HAHA. Träffade en kvinna utaför som berättade sin livshistoria för mig. Kände henne inte. Antonis tillträder som Greklads premiärmenister.

 

 
I Juli gifte sig Sarah och Niklas. Jag jobbade massa dagar runt det (om ni inte trodde det) men var ledig dagen för vigseln och hade köpt en ny klänning som satt riktigt dåligt på mig. Skulle spela en låt under cermonin som  blev helt tokförjävlig (maila mig om ni vill anlita mig liksom). Det var i alla fall hur fint som helst och HAHAHA jag minns inte ens när vi hade möhippan men den ägde också. Jag bloggade inte alls i Juli. Men jag jobbade typ 200 timmar så det kanske kan vara ursäkt. Alltså. Ah. Jag jobbade.
 
 

Bloggade ett inlägg i Augusti. HAHA jag ska inte ha en blogg. Jävla skämt.
Jag tror inte jag gjorde mycket viktigt alltså. Spelade Drawsomething typ. Ja och jobbade.
Minns liksom inget mer. Jag och Mimma träffade Cillis ganska ofta. Hon sa massvis av roliga saker. Men det gör hon jämt ju. ABB fick sin dom. Följde allting väldigt intensivt.
Jag var i alla fall på Lady GAGA vilket ägde huvudet av vem som helst. Jag och min bästa kusin var i Stockholm och livet ägde
Vi var i Järbo också för smågrabbarna var hemma. Mimma matade kossor och sånt lantligt.
Vad fan händer i Augusti?
Jaha. Tydligen avslutades OS. Kul.

 

 
MEN HAHAHHAHHAHAHAH BLOGGADE ETT INLÄGG: DET VAR UTAN TEXT OCH BARA EN BILD. Åh! Var  på kulturnatta. Det kan vara det bästa Sandviken kommit på sen Tha Family. Och det kom vi på själva liksom. Nä men shit. Det ägde så sjukt hårt. Åkte i alla fall till Paris med min bästa vän och min syster och det ägde också. Linnea fyllde år och då var vi på disneyland och ägde alla. Shit. September ägde. Paris var så fint och DISNEYLAND LIKSOM!!!!!
 
 

Min bästa vän åkte ifrån mig till landet som bara låtit sagan om ringen spelats in där.
Hon har skitkul men alltså. Hon lämnade mig.
Var till London med min mamma, pappa och Plutten. Det ägde. VI VAR ALLTSÅ UT TILL MF HARRY POTTER SCENETOUR! JAG DÖR JAG DÖR JAGL!!! Linnea gjorde sin "tio i röva"tweet som jag skrattade för mycket till. HAHAHAHA.
MEn annars sög nog allt.

 

 

Ett blogginlägg även denna månad. Vad fan gör jag med mitt liv liksom?
SD slog folk med raka rör. Det var en stor grej liksom. Jag vet inte vad jag gjorde. Eller ah. Jag jobbade. Jag kan fan börja skriva såhär: Januari;jobbade. Februari:jobbade. Mars:Jobbade. så skulle alla vara nöjda eller?! Jag minns för lite av livet. Men det är lugnt. Det är nog snart över lixx.

 

 


OKEJ! Nuså. Nu minns jag lite: JAg och mimma hade en julklappskalender som ägde så sjjukt hårt. Det var liksom. Ja men alltså ah. Jag kan knappt beskriva. DET ÄGDE. Jag jobbade fram till jul (nähä?!?!?) Sen på julafton var jag till järbo med min familj och firade där. Åkte sen hem till Ulla och Janne för att fira med min andra familj. Tack gud att Cillis var där så att allting blev komplett liksom. Jobbade några dagar till och sen nyss var det nyår. Firade jag också på jobbet och sen hos ulla och janne. Jag svor till mig själv att sova innan 00 men så blev det ju inte. Var såklart vaken för att se det där JÄVLIGT speciella med att rocky är taggad och allt blåser iväg liksom. Bra nyår i alla fall.
Och ja. stämmer. hittade ingen bild från december iår eller alltså. som var bra. så det är the original julbild nu.

 

PJEHW


Kommentarer
Postat av: Linnea

I LOVE YOU GUD VAD JAG HAR LÄNGTAT. Detta ägde. Du äger. Du är fan bäst. Saknar dig så att om jag tänker på det på riktigt börjar jag nog gråta lite. Aj min själ. Gillar mars-bilden också. Den har jag inte SETT? Har förmodligen sett alldeles för få London-bilder. Iloveyou puss!!!!

2013-01-19 @ 10:32:37
Postat av: Sarah

Du, det var helt fantastiskt när du spelade och sjöng! Påstå ingenting annat!! Och jag var bruden så jag har per automatik rätt och lixom, är bruden nöjd (läs: tyckte det var helt jävla underbart) bör väl alla vara glada? ;D

2013-01-26 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback