No way, could i be what i'm not.

I Torsdags var det riktigt amerikans Halloween fest hemma hos Katie Jacobs eller hos löthmans.
Det var riktigt roligt faktist, Katie var katt, Stiven vad Gud, Elias var hippie,  Linn vad Charlie Chaplin, Tova var djävul. Andrea var sån här som jag inte kommer ihår vad det heter , Nelly var något svart och jag hade beslutsångest innan och tänkte vägra gå funderade först på dorothy men eftersom INGEN I HELA SANDVIKEN ÄGER ETT PAR RÖDA SKOR så blev det inte det, inte heller rödluvan eller lilla my, sen vart och också svart. höhö ^^ mycket trevligt folk var det där i alla fall som var massa andra saker.


Ikväll är det nästa, fast de tär Födelsedags kalas hemma hos världens bästa Nelly-no-Belly med tha family. YEAH. maskerad även den här gången och jag tänkte nu öppet berätta att jag ska klä ut mig till..
Olinda! ^^ haha
Linnea och jag har köpt VÄRLDENS BÄSTA PRESENTER!!! hihi. vad det är får ni veta en annan gång !

Jag har ju nämligen var i egypten också och shit vad roligt det vore att berätta allt nu, men med risk för skrivkramp håller jag mig och tar det för mun en annan gång istället. eftersom att alla har erfarenhet av att jag är en skitbra talare, eller om jag kanske borde kalla det gnällare..

You're better of without me, you'll go on without me, Mein Herr!!  bye bye mein herr.

för sista gången olle: NEJ jag är itne sur på dig. face it.

Kommentarer
Postat av: Elleman

Haha.. jaja det gjick ju bra det lixom;) kram

2005-11-06 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback