stjärnöga, jag tror jag ljög.

v i   ä r   b r a ,   m e n   d e t   k ä n n d e s   f e l .

vi har vikarie. jag ska till skolan i morgon. vi har no.
våran vikarie är den bästa vikarie man kan ha. men hon kan inte matte.  hjerta



OlInda

olinda bantar
 
P e p p :  Malin, Skjut!! Kulturskoledisco, Stepp
D e p p :  Glitter hitta mig! telefon.



your face don't look like before, its really not like yours anymore

your eyes don't like me no more, they quiver and they shift to the floor

my heart don't beat like before, it's never been this slow

no, my blood don't flow anymore, and you couldn’t care less, could you?


Kommentarer
Postat av: linnea.

HEJ! VILKEN fin BILD! HAHAHHAHAH :D

2005-11-11 @ 14:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback