förti minuter

jaha, jaha nu är det 40 minuter kvar till skolan börjar.
jag är redan klar. NU, finito, finished! Jag tror jag är lite för snabb..

På torsdag åker jag till egypten, det ska bli roligt, men på torsdag åker teatergruppen till sthlm. FUSK.
Fast dom får ju inte gå på dramaten. hahahhahah (skadeglädje är den enda sanna glädjen).
men dom får fortfarande åka buss fram och tillbaka..
Jag ska i alla fall till egypten och lägga på min några trivselkilon till den kalla vintern (SOM TYDLIGEN REDAN BÖRJAT!!!!!!!!)

I morgon är det Marangoni och sen teater. jag gillar tisdagar.
Hoppas Nelly har det kul på musikal och att hon får vara mycket med ettorna, tvåorna och linnsklass, ettorna. Dom är klart de roligaste klasserna! Fast hon missar ju treorna, förra treorna dom var, hm, fåse..
BÄST.


nej
nu är det bara 30 minuter kvar till skolan börjar och då är det 80 minuter kvar till lunchen.
eller lunchen som vi skulle säga på teatern (HAHA internskämt)
Nu ska jag göra något annat. Så, Ut, skjut källarrock som typ elias eller nån i skjut skulle ha sagt.
ferdiwell



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback