Tänk vad roligt man kan ha..

Yesss. Idag åt jag på monroes med tjejerna och lillebror trevligt förutom att dom var jädrans sega med majas pizza där tycker jag nog.
Sen var vi till ica för godiset som sötsuger kräver och vidare hem till oss.
där såg vi på lilla malodifestivalen (där förövrigt svenska folket röstade HELT rätt medans jury grupperna kan dra sig.. nr:2 är bäst föralltid okej.)
Blev även också ganska mycket omogen dans till allt från atomic kitten (linneas danser) till a-teens till julsånger. HAHA.


yeah


I morgon ska jag på 1-års kalas hos nellys systers son Harry. GRATTIS (tekniskt sett fyller han nu).
nu ska jag sova. gonatti!

vad roligt att du dök upp eftersom jag väntade.


Kommentarer
Postat av: wonwon

Jääää. hahha. :D

2005-10-08 @ 01:27:50
Postat av: Bertil

Nu har jag tittat på din sida :) riktigt bra må jag säga.

2005-10-20 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback