Suck..

Jaha. så har skolan börjat igen, efter ett ACK SÅ VÄL BEHÖVLIGT lov.  Jag hade sån tur att jag fick ha utvecklingssamtal idag.  Och OJ så utvecklande sen.

"blabla, alert, blabla, motiverad, blabla, glad " - osv.

Sen kommer Karin, HELT OVÄNTAT:
Ja, Men sen har jag ju sett dig när du är sliten och har tagit på dig för mycket och kommer hängig med mörkt under ögonen..
Man ba: VA?
Då är man väl tydligen skitkass på att gömma sånt
och att sminka sig också, verkar det som..

Men pappa var bäst i alla fall:
Ja, hon kan ju om hon vill, en dag kunde hon spela gitarr helt plötsligt, till exempel.

Men hursomhelst, Idag satt jag på skolgården och spelade gitarr och då kommer det fram massa fyror (treor?) och en kille bara;
- Har du skrivit den där låten?
-hehe, nej, det har jag inte..
-Vem har gjor det då??
-Ehmn, Lars Winnerbäck. heh..
-Varför sjunger du den då?

skitunge


det här är enbart för personlig stimulering, ingen annan bryr sig om det här:
DAGENS:
LÅT: Stampa spår I.
KLÄDSEL: på jympan hade jag träningsbyxor och en t-shirt jag tycker om.
DUSCH: efter jympan
FRISYR: nä.
HÄNDELSE: jympan!!
PLANER: sova.
VILL HA: ledigt i all evighet. aah
SAKNAD: jag har allt jag vill ha som jag sa när du ringde idag...
DROG: kokain
DUMMASTE: vet inte riktigt. det finns så mycket att välja på.
FINASTE: allt är så jävla fult. HAHAHAHHAHAHA.
KÖP: Nepp
GODIS: Nepp. men jag har bakat muffins
HUMÖR: njae.
SJUKA: Ellinor är sjuk stackarn..
KÄRLEK: nepp.
LYCKA: jympan var kul.
AVSLUTANDE: viva la vie bohem klädsel: NAKEN. är det bohemiskt nog?


Kommentarer
Postat av: Nellt

HAHAHAHAHAHA, klockrena ungar ;D

2006-04-19 @ 18:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback