workin?

Shit.
This inlägg was so not ment to be. Jag lovar. Jag fick göra säkert 3 000 000 försök!
(nej! jag kryddar inte! .. så mycket) Det vart sånhär "Sidan kan inte visas" grej.
This will pay of! I assure you! Waita bara! och allt detta för lilla Kristin..

Jag vill härma Nellts senaste blogg. Men det kan jag inte, för det vore att härma..
Men den var ju luftig och kul medans man själv är mera:  jag är ju ingen skrivare men.. (hahaha)

Nu har vi elevensval-vecka i skolan (vi är alltså jag och resten av det överklassaiga väldigt endast nationella och vita skolan Söderskolan -dom är seriöst en sån skola,ja , tills vi på björksätra kom och förstörde deras perfekta idyll. ah :) så jag läser (sover) mig igenom morgonen (jag inser nu att jag tänkte skriva 'förmiddagen' men jag blev så jäkla osäker på om det stavades med ett eller två d:n, så jag borde nog tagit rättstavning istället.. ) och har Dans/aerobic/boxersice/vattengympa på eftermiddagen (ett eller två d? Karin läser inte det här väl?<- gramatiskt fel) vilket också betyder träningsvärk. (jo, jag skrev med e först - träningverk. rättstavning här kommer jag..)  
Ja, jag är vek och svag och sånt där.

Nu i helgen ska jag till Stugan :):) Och sy tänkte vi. hihi
sen kommer det inte alls alltför efterlängtade (ja, super ironi) lovet.
jes! Nu är det självaste natten. jag brukar aldrig vara uppe så här sent på torsdagar..
(22:25) ojojoj.. GONATT

(som sagt jag är ju ingen skrivare, men.. en dagens får jag nog till innan jag däckar av sömnbrist - nej jag lider inte ens av det! )

DAGENS LÅT: Unforgivable sinnar - Lene marlin
DAGENS KLÄDSEL: ömn, jag minns inte... (pinsamt..)
DAGENS DUSCH: nej, jag är en äcklig människa.
DAGENS SAKNAD: Olle Tjern och Elias Löthman
DAGENS DROG: kokain
DAGENS FINASTE: Kristin var faktist utomordentligt tjusig idag (vanlig OCH talliban)
DAGENS GODIS: mm. godis är gott.
DAGENS HUMÖR: trött men helt okej pepp. speciellt med Nellt. 
DAGENS SJUKA: näs-tepps-helvetes-skit-svär-om-jämt-sak
DAGENS KÄRLEK: jag är kär, jag är så kär så kär, nästan. i våran Musiklärare. <3
DAGENS LYCKA: elinas telefån samtal. och Nellt. Nellt var lycklig!!
DAGENS AVSLUTANDE: kom nu går vi . hejdå.

Kommentarer
Postat av: Kristin

jaaa nu gick det att kommentera (det gick inte igår) fiiint louise! och allt detta bara för mig... ahh! jag är rörd.

2006-04-08 @ 10:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback