No sir, see, i'm not Mr. Niceguy

jst

 

Jag hade otroligt trevligt hos elina ahlander igår. massor av roligt folk, tokiga lekar och mat,
massa mat. idag har jag inte gjort så mycket.. städat mitt rum, solat (haha! tror ni det hjälper?), photoshopat bilder på skjut som den ovan, spelat gitarr (jag hittade en grej på internet så gitarren kunde äntligen blir lite stämmd!)
Sen förutom det har jag gjort en annan väldigt rolig sak idag.

Jag och mamma har nämligen bokat en resa till London för henne, mig och Linn!!!! Tre dagar kommer vi vara där och det kommer bli så himmla roligt!! Vi åker i november så det är ett tag dit men. Vi åker!
I morgon är det stockholm för att shoppa.  kram


Kommentarer
Postat av: Kristin

Ni måste hälsa på mig!!! :D

2006-08-07 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback