Today is all you've got now, and today is all you've ever had.

Skjut spelningen i Lördags var den bästa hittills, jag menar med en låtlista med 6 nya låtar kan man väl inte förvänta sig annat?`
Förbanden var Rumble, Jag, Hellacoptors (TYDLIGEN, fast jag skrivit hellecoptars) och Idah.

Och tror ni då inte att snillet själv hade FORGOTTEN att skriva ut sina ackord och PÅTOK för nervös för att kunna dem utantill fick jag improvisera ner dom på papper. GUD vad nervös jag var. Sen kom Jocke som en ängel från bar himmel och gav mig en gitarr <3<3 (och han stämde den tillochmed!!!!!!!!) så jag kunde försöka hitta ackorden. Just då blev jag JÄTTE
kär <3 i honom. Sen stod det inte på förrns det var min tur. Då sa Elias, det blir en liten paus innan nästa "band" kommer. Då blev elias min bästa vän. Tills han sa; Louise kan ju börja ta sig till scenen. Usch. då blev han inte det något mer!

Det gick väl inte överförväntan men jag var glad när jag gick av scen (kanske för att det ÄNTLIGEN var över, jag vet inte) och det kändes bra i alla fall.

-Skjut var såklart lika bra som alltid, om inte bättre(!) och jag hade världens kväll! Elvira var hemma (<3<3) Elleonor var här och skjut (ÖGONGODIS) på scen(ÖRONGODIS) .

All min kärlek.
ps, see the links!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback