jag hade hoppats på något.

Ibland gör man dumma saker. Typ som nu. Jag lyssnar på jobbigt bra musik, sån som jag inte tycker om, egentligen. Jag har tillochmed lyssnat på Laleh idag. Och nu Håkan och jag tycker att det är riktigt bra! Lite ovant men riktigt skönt. Jag förväntade mig en förjävlig dag imorse när jag steg upp. Men det visade sig vara allt tvärtom. Jag har varit riktigt glad idag och det finns ju sin skäl. Jag har fikat med Elina, och mamma har bakat, och jag har bara stängt bort allt jag borde göra. Och tillochmed Kjerstin var glad idag, och trött. Vem kysste Elin, bakom ryggen på Marie? Och det gick bra på musikalteatern och elina loggar in på msn! Och Liea och jag har utklädnad till maskeraden. Du var sötare än dem!! och jag har tända ljus. Jag har inte städat mitt rum och inte gjort naturkunskapen, eller engelskan, eller svenskan eller filmen eller något annat heller för den delen. Om du vill ha mig? men jag har tagit en spruta, men det var lugnt, mamma var duktig, bättre än på knäck faktist. Nu kan du få mig så lätt!!


Kommentarer
Postat av: SMOK

ja fattar inte, hänger det snea ihop med allt annat i texten? :S

2006-12-15 @ 15:34:13
Postat av: Anonym

du har också tappat hakan ser jag. och jag vet vad du tänker. jag bara hoppas så mycket att vi får gunga itakt på PochL i sommar. för jag tror jag bara behöver få vara vem jag vill ett tag. utan du vet vem och du vet vad.

från ditt e. du vet, det som står där, närhelst du skriver ditt namn.

2006-12-16 @ 22:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback