Lrs

Lrs


men allt blir så jobbigt fint och vackert när lars sjunger.
och jag blir helt sentimental och jobbig och skakig
och han är helt underbar och vacker och fin och bra.
 
"men det var sommar då och natten blev ju bra så det va vackert
men det såg jag först idag
och när jag vandrar ut ikväll till Dionysos vinkapell och ser satyrer höja glas
och älvor dansa i extas
jag vinglar sakta ner till ån och sänder hälsning därifrån till en drottning under månen"


det känns så fint när han sjunger.

och jag sitter här och tänker på nelly och elias som är söta
och tillsammans. ni är skitfina ni vet det.
men jag är så jävla glad för dig nellt.

och elina har varit här och det var helt underbart
jag saknade henne så mycket innan hon kom
men jag saknar henne lite nu också. hon är så fin


"och allt är så fint mellan alla söta kärlekspar som springer runt och kärar-ner byar och städer
kanske bada badkar när det är sånt ruskigt kallt och hemskt och jobbigt snö-o-väder
med handen på magen och ansiktet i håret ligger dom och drömmer
och det där jobbiga och ensama såret struntas i och dom glömmer
att världen faller ur balans när två munnar blir som en substans och hjärtat bara glöder."


malin åker snart.och hon kommer lära sig allt
och hon kommer hem. sen.
och jag vill önska henne all lycka och glädje jag har
för hon är värd den.

Kommentarer
Postat av: Nellyt

fint att du är glad för min skull. jag blir glad då. du är fin hela du.

2006-01-05 @ 13:45:10
Postat av: e

jag vill se dig igen.
vill så gärna komma hem.
men jag bara springer runt och låtsas att jag ler.
ses ?

2006-01-06 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback