måndagmondaylundi sen kan jag inte fler språk.

Ännu en måndag.. och idag var den riktigt bra.
Skolan börjar med veckans enda sovmorgon, till kvart över 10 dock!
Efter skolan droppar Olle förbi och jag bakar lite muffins och sen är det datorn såklart.
Olle utnyttjar mig för Internet. suck.

Sen fick han ÄNTLIGEN sin tavla och drog hem och på rep.
Senare fick vi besök av Maja och hennes mamma, Yvonne.
Språkresan till Brighton är nu OFFICIELT BOKAD!
27/6 - 17/7 - yes!
Kommer kanske bli sååå kul!

I morgon är det skola och sen ska jag kika förbi på ett Mamma Mia rep
Sen är det teater rep från 16:00 till 21:00. ojoj.
(Ni bokar väl 17/2 klockan 19? tack.. )

Nu är det sängen och sova som gäller för mig!

loisocholle
YEAH. VEM KÖPTE EN RINGKLOCKA TILL BREVBÄRARN?
olle och louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback