PEPP

Yeah! I kväll är det hem till Isa ON!!
Fullt peppad i alla fall!!!!! Det kommer bli sååå kul!
Isa fyller år i morgon satt grattis i för-storbrittaniens norraste del, minus -land! (skott, alltså skottland) höh

I går snodde jag mammas julklapp från suk. Les Tres Jazz senaste, The Zoo - Escape. Den var ganska bra faktist. Men jag har iof aldrig riktigt förstått jazz..

Idag åkte vi skridskor med skolan och det gick ju lite som det gick. Sen var det bild och då klippte jag nätt och jämt klart "Mordgrisen" eller "Murderpig". OUI! satt nästa vecka ska jag nog ha den i handen ska ni se!

Snart ska jag downtown och firrba lite finslip på Isas folsedags gifts.
So, I'll See You Guys Later!!

Har ni föressten sett Tyra Banks "Tyra" talkshow? Det är som att hon verkligen skriker ut till världen:
JAG VILL VARA OPRAH!!! MEN JAG KAN INTE FÖR JAG ÄR FÖR TRÅKIG!!!!!
ja Tyra, du har sååå rätt.  Sorgligt..

JAG KOMMER HURSOMHELST FÖRHOPPNINGSVIS HA FETAKUL I KVÄLL!
En kväll med Kågström kan ju aldrig slå fel. Och nu är det ju massa annat hett folk. 
Och jag lovar att elina får sitta vid datorn så mycket hon vill ikväll. HA

Nu ska jag käka nått!!
Föressten, jag är inte så fjortis som ni tror.
(ja och nu kommer typ 17 tänka, nä - värre! men, NAE!)

pussilurv!
HIPPIE PÅ I SOMMAR!
olleolleolle -btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback