6 days left

And then we're going home. I'll miss so much people. Ronja, Ellionor, Malin, Martina, Betina, Tiina, Sabina, Camille, Marion, Ellinor och sa manga fler!!! tur att nagra av dem kommer pa reunion party. 
Men jag kommer typ never meet Camille and Marion again! Men jag maste traffa Tiina. annars dooor jag!

Igar var det Shopping och Over the Hegde pa bio. Idag skola och sen shopping och nu internet cafe..
Jag vill visa massa saker men jag har inte knapps nagra kort an, typ..  jag visar nar jag kommer hem . 

Vara Svenska ledare ar bast iaf.. Caroline och Markus. Markus ar den basta av alla pa denna jord! 
I love that guy! Alla gor det. hahah . Han ar bast. Nu ska jag kila. HADE! 

Kommentarer
Postat av: Liinn, höhö

Louise är kääääär. Oooh! Louise hjärta Markuuuuus!
Louise och Markus sitter i ett träd, p-u-s-s-a-s!!!! ;D (L) (L) (L) (L)

Postat av: louise

ja..

2006-07-16 @ 23:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback