Starbucks my love*

Brighton och nu har det gatt en vecka och tva dagar har. Frida akte hem idag ocksa. Vi har inte traffats sa mycket men sprungit pa varandra pa stan.. Kul med nagon man kanner igen liksom.
Nu har vi bytt skola till en mer central som vi bara behover ta en buss till (skoont) men det ar tok-varma salar sa vi har alla eftermiddags lektioner utomhus! jatte bra! Vi har fortfarande samma ledare och larare och Majas pocket-money card strular fortfarande ( =maja har inga pengar och har inte haft sen vi akte hit.)
vilket ar ganska jobbigt, men men..

Idag var det skola och sen lite shopping, var pa primark och hittade skorn (J.S) i min storlek, men jusste, skon. Namligen bara den ena. KUL! Forhoppningsvis nya i slutet av veckan sa dom. Sa jag ska dit. (koper i strl. 4 linn, satt du vet).
Nu ar jag pa internetcafe med Malin, Martina, Maja, Ellinor och Martin. Kanns bra. :)

Jag vet att ingen laser sant har men ooooom. (okej, det ar for att jag finner det amusing)
Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa? Ja, sure. om den var bra.
Vilken årstid tycker du bäst om? dom dar fyra, vad heter dom..  julen och dom.
Brukar du sjunga i duschen? haha. jaa...
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? ah, sport! Alla!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, jo visst, en sorts karlek
Vad är viktigast för dig? impulser och skratt
Laddar du hem musik och film från Internet? Japp, jamt. eller jag menar, vadda internet?
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? World Peace? vad svarar man for att det ska lata bra?
Vad är det bästa med julafton? alla fodelsedags presenter! hahahhahhahhahhahahha
Tänker du mycket på ditt utseende? ja, 22 h om dygnet typ.
Vad får dig att slappna av? en van + lars + min sang = lugn
Är du mörkrädd? Ja, otroligt.
Tycker du matte är svårt? Ja. Manga saker, som gangertabellerna, UP MY ASS!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? ja, synd nar man sjalv inte vet vart man kopt kladerna..
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? World Peace?
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? halv 1.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? mamma eftersom hon startar den.
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? ja. aven om alla ska ta ansvar for sig sjalv och staten tar in pengar som ska ga till skola osv kostar aven manniskor som roker pengar for staten och darfor skulle det vara lika bra om vi forbjod den.
Har du piercing? na.
Bråkar du och dina syskon ofta? na.. eller relativt. plutten och jag gor det. men aldrig jag och linn.
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? min syster
 Läser du ofta böcker? nja.. itne sa ofta. oftare an elina..
Vad föredrar du för sorts filmer? komedier eller disney/pixar
Vad slösar du mest pengar på? klader och dricka, typ cola light
Vill du gifta dig? ja tack.
Vill du ha barn? ja tack.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Top Model, men det kanske inte gar nu?
Vilka länder har du varit i? Sverige (hoho), danmark, norge, finland, tyskland, frankrike, luxemburg, schweiz, spanien, egypte, grekland och england.
Vilka husdjur har du haft innan? jag har bara haft plutten.
Är du bra på att laga mat? Naa..
Var badar du helst? i vatten??? :S hihi
Vad dricker du för alkohol? Det jag far tag pa, men det ar typ alltid jag och elvira som far fixa satt..
Vilka djur är du mest rädd för? smakryp och plast-insekter.
Vad tycker du om monarkin? den ar bra, men ganska onodig. varje land ska ha ett ansikte utat, men de borde valjas inte fodas in i det.
Vilka språk kan du? Engelska och Svenska och liiiite Franska samt tva meningar pa Finska.
Har du någon gång skadat dig allvarligt? nej. jag gor inte sant.
Vilken kändis är hetast? ah vad svart! saaa manga!!
Gillar du att dansa? ja, jag alskar att dansa.
Vad har du för klädstil? Naval, kalla det vad du vill, men stil var inte ratta ordet.
Är du flygrädd? nej.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? det ar jatte bra!
Vad dricker du helst när du är törstig? cola light cherry
Vilken är din favoritglass? jag vet inte..
Tror du på ett liv efter döden? nja, men jag hoppas pa ett.
Vilket kaffe sörplar du helst? espresso-choco.
Vilket mobilmärke föredrar du? Nokia TeGelsten 2001 ar bra!
Vill du gå ner i vikt? ja tack.
Vad har du för personlighet? en san dar dryg en.
Har du varit deprimerad? ja , det tror jag. 
Tycker du om sushi? njaaaaaaaaaaaaaa..
Tror du på livslång kärlek? ja, min mamma och pappa ar kara, och farmor och farfar.
Vad äter du helst när du ser på film? chiiiiips
Lever dina föräldrar tillsammans? jes!
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? om jag far lara mig slass , ja..
Har du tandläkarskräck? neeeeej
Har du haft självmordstankar någon gång? Ja. det ar klart.
Vilken hårfärg har du naturellt? blondt
Biter du på naglarna? nej. men jag malar pa dom!
Är du beroende av något? ja, manga saker, Banana Caramel Cream, eller mest Starbucks.
Vilka Internetsidor besöker du varje dag? liea.blogg.se (eller sa ofta jag kan).
Hur ofta motionerar du? ganska ofta, en gang i veckan. haha

PUSS

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, I see you have filled in the megaüberlist. that is very nice. åh, besöker du min blogg varje dag (eller så ofta du kan)? :) (A) kram

Postat av: benke

"Det jag får tag på, men det är typ alltid jag och elvira som får fixa satt.."

Det börjar blir lite drygt nu alltså. Ni andra får fan också dra ert strå till stacken nu..

2006-07-05 @ 11:32:25
URL: http://yoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback