yo sushi. take away.

Yo Paris, I'm bloggin' now, 'kay? /nic.

England var hur bra som helst(!) och Brighton och London är nu
städer väldigt nära hjärtat. Har varit till äppelbo en sväng över helgen
och träffat massa släktingar och ätit(!!) och målat och sånt.
Nu är jag hemma och ska snart iväg och träffa Elina Ahlander på
Micky.
Vi har hunnit med en hippie-picknick också, lika soft som förra året.
men med lite mindre folk. Efter picknicken åt vi på App och pös vidare mot tomas ledin
och andreas johnsson (värd att nämna) och jill. Vi satt i lekparken och lyssnade och lekte lite
sen tog vi oss in på konserten och träffade elina ahlander och claes och ingrid löthman.
alltid lika trevliga,
Nu i veckan hoppas jag på ett födelsedags kalas hos elias löthman och så tror jag att elina ahlanders lilla (eller, 20 pers..) fest närmar sig.. Det känns laddat och bra. Något som inte känns så bra är väl hur jag bloggar. 
Jag är inte riktigt någon bloggare med korta inlägg ofta. förlåt mig, paris. 
oh well, that's hot?. 
sms av tiina idag. fy fan vad hon är söt. jag saknar henne. nåväl, det är inte långt till finland, Pelkonen!

Babyshambles, didadem och glass.
Louise

Kommentarer
Postat av: p

yay you're blogin'. i'm goin' home tomorrow.. wanna go shopping? ahahaha. ;)

2006-07-31 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback