men vad spelar det för roll om vi räknar dom alla

det har väl vart tokit mycket vår jobbigt många gånger förut
men aldrig har det kännts såhär jävla bra

egypt

DAGENS LÅT:  Kom igen Lena - Håkan
DAGENS KLÄDSEL: försök till skit o-alternativt, svarta stora byxor, orange tröja, grön sjal
DAGENS DUSCH: nepp
DAGENS FRISYR: lite små vågit på sina ställen..
DAGENS HÄNDELSE: inget har hänt. typ..
DAGENS PLANER: sova. kanske dricka the.. njae, jo, neeej , jo. nej. kanske..
DAGENS VILL HA: elina maria stjärnöga ahlander här i närheten
DAGENS DROG: här drogas inget!
DAGENS SAKNAD: elias och olle.. 
DAGENS DUMMASTE: nästäppshelvete. dö. döö. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!
DAGENS FINASTE: Nellys hår.. eller igentligen hela nellt. Och Katie-bilden av Isa.
DAGENS KÖP: INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D tror jag..
DAGENS GODIS: lite choklad sådär från helgen..
DAGENS HUMÖR: relativt uppåt. men trött..
DAGENS SJUKA: nästäpps-helvetes-fucking-grej.
DAGENS KOMPLIMANG: jag vill ha en kram jag  - isa. (I L U isa!!! ILU!!)
DAGENS KÄRLEK: dom tror att vi är vänner nu, låt dom tro så.. tamda dam.. var det kärlek
DAGENS LYCKA: det finns så jävla mycket glädje överallt om man inte letar
DAGENS AVSLUTANDE: här avslutas inget. jag ska smsa de saknade.


Kommentarer
Postat av: I-or

jag tar det där som en komplimang om jag får:)

2006-03-22 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback