11/5 -06

Idag hade jag nationellt i Matte, Muntligt. Å-HEJ VAD KUL. not.
Jag fick ju såklart vara med Emil - mattesnillet-nummer-rotenurett.
Jo ja, jag var sämst.

Sen bar det av hemåt och en strol mot hammar för att sen ta bussen till gävle och ha dansuppvisning.
TJOHEJ värsta missen hoppade bara en takt före alla andra, vaddå uppmärksamhet sökande?
Hem efteråt och sen hej hej teatern. Sen hem och nu äntligen tänkte jag sova snart..

Men sen är man inte bättre än att man fastnar framför datorn som vilken nätare som helst..
Har kanske en av världens softaste tröjor på mig så jag skulle kunna hänga ett tag till..
Men snart är det sängen.. snaaaart..

hörs! :)


Kommentarer
Postat av: li

men hur gick det då? provet allstchå.

Postat av: Lo

usch.

2006-05-12 @ 19:06:51
Postat av: Nellt

kommentar.

2006-05-14 @ 18:54:11
Postat av: Lo

suck. ingen vill ha sånna där kommentarer

2006-05-14 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback