höhöhöhö

Det är så sjukt tillfredställande att fylla i sånt här. Men jag fattar inte varför.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Inte sådär sjukt fresh (eller det är ju det jag är, sjuk alltså)
Är det nåt du absolut inte äter: det är otroligt mycket jag absolut inte äter.
Kläder just nu: måste det här ämnet alltid tas upp? NAKEN. hahahahahhahha
Musik just nu: nej. men det är nån idiot som laddat hem CK till den här datorn. den ska dö. jag råkar nämligen spela den ungefär hela jävla tiden. vem det än är ska den dö.
Vad sa du senast: okej.. till Linn som skulle gå upp..
Favorit-hangout: Stadshustrappan
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 90-talet? höhö
Fisk eller badkruka: Fisk, efter att jag har fegat mig i vattnet. Och svurit åt alla som stänkt på mig och lovat att det här fan var sista jävla gången jag badade med dig, idiot.
Hur många kuddar sover du med: Två, men var använder oftast bara en.
Favoritväder: Humör väder. Regn eller Sol. Som
Linnea aight?
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Om jag var fast, hur fasen skulle jag kunna ta med mig massa saker då? Nä, jag skulle nog ta med tre vänner. 'Cuse they're like things to me. HAHA
Spelar du nåt instrument: Nä. inget direkt, kan lite Gitarr, väldigt begränsat Piano, ytterst lite munspel, spelade även Cello en gång i tiden och har kunnat spela nån ton på blockflöjt. det var allt.
Morgon- eller nattmänniska: Natt. natt natt natt natt natt.
Sparare eller slösare:  Slösare.. och det är en sjukdom.
Bästa film: Harry Potter, Shrek, Singin' in the rain, Flashdance och lite flera.
Kommer du ihåg din första kärlek: Nä.
Älskar du henne/honom fortfarande: apsålut.
Har du några homosexuella vänner: Jes, både flator och bögar.
Tror du på mirakel: Ja, töntig som jag är..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, ger man sig bara fan på det så..
Ser du på kärleken som ett misstag: Ja, Blir jag kär i någon är det av misstag och blir någon kär i mig så är det ett misstag.  
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Antagligen får jag inga men jag vill nog ha 2 - 3 stycken.
Bio eller promenad: Promenad, MED bio-godiset.
Är du kittlig: Nä, bara i örat. (och det här är faktist seriöst)
Snarkar du? Ja tydligen, men jag tror att det bara är när jag är täppt i näsan.
Stjärntecken? Stenbock, men jag skulle vart skytt.
Rädd för insekter? Otroligt, speciellt om dom inte är riktiga utan size 2 och av gummi.
Äckligaste insekten: whatever. allt.
Största svaghet: jag är inte så stark..
Det här är jag bra på: säga fel sak vid fel tillfälle!
Bästa bok? Harry Potter:na.
Vad vill du jobba som? Ingentling. Jag vill inte bli stor och med det, inte heller arbeta.
Chips, morötter eller godis? Godis? (nä morötter såklart? öööh??)
Pizza eller hamburgare? Pizza, tönt fråga.
Skriver du dagbok? nej tyvärr inte. jag skulle vilja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, möjligtvis tatuera mig på vänstersida av överkroppen brevid vänstra bröstet, under armen liksom på revbenen.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Stökit. I alla fall enligt min mamma.
Gungar du på stolen? Nepp. jag hänger mest på den.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, jag har fått för mig det flera gånger.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Är du rädd för blod? Nej, absolut inte.
Saltar du på maten? inte så ofta nej.
Gillar du att sjunga? ja. ganska mycket.
Anser du att du är stark? nej.. men jag brukar påstå det för att verka häftig.
Brukar du sola? Jag är fruktansvärt dålig på det..
Vad gör du om du får hicka? oftast får jag bara en hick, efter att jag druckit nått.
Använder du knark? Ja, kokain och om jag inte får tag på det, något annat.
Kaffe, te eller inget? Te, ibland men sällan Kaffe och oftast inget.
Har du en besatthet? Ja, jag är besatt av olika människor och av socker.

Ih, det var kul. Nu ska jag försöka sova.
Det är ganska svårt när man är sjuk.. Men när man väl somnat sover man i evigheeeeeeeet (lalalla).

Kommentarer
Postat av: nel

får jag kopiera den?

2006-05-31 @ 14:54:20
Postat av: Lo

klart. jag snodde den av liea. :D

2006-05-31 @ 15:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback