nässjö, näslake. f.

Nu är jag i Nässjö, det finns inte så mycket att göra här, men här ska jag tydligen vara i 4 dagar nu för
vi åker inte hem förrns på Söndag..
Jag tänker plugga tror jag, om jag orkar.. Och kanske spela gitarr..
Men jag bli bara mobbad här satt.. 

Lyssnar på just nu: Ingenting, men jag lyssnade på stockholms kyss och tvivel i bilen.
Jobbigaste skolämnet: So, Matte, Slöjd och Franska
Favoritcafé: Oj, svårt. Jag vet inte..
Favorittidning: Bamse eller Veckorevyn. Samma innehåll satt..
Största som händer i sommar: ENGLAND MED MAJA!!!!!!!!!!!! :D
Favoritplagg i garderoben just nu: Mimmas byxor. as long as they'll make my mother go mad.
Längd: 1,68 kanske?
Byter gärna garderob med: Nicole Richie (strl 30? eller?) eller Kenny Starfighter.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart eller Vitt kanske..
I sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar, om jag skrapar ihop några.
Men absolut inte i: hotpants/minikjol. Det smickrar INTE mina ben.
Jag doftar: Lily prune, vanilla 
Min yngsta kusin heter: Elin. men snart kanske det kommer en mindre! :)
Favoritmodellen just nu: jag har ingen, jag håller mig till Moss.
Byxa eller kjol? Byxa. Det är för kallt för kjol än så länge..
Så många skor har jag: max 3 par. vänta.. nä. 4 har jag.
Sminktips till almänheten: Krydda endast med kajal vid sällsynta tillfällen.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: En vit klänning som bara finns i min fantasi som jag skulle haft på avslutningen.
Senast utlästa bok: När mörkret kom - lina strandberg
På rasterna i skolan: Ja.
Mitt rum kan beskrivas som: damm vänligt.
Mig själv med tre ord: rastlös, sockerberoende, efterhängsen
Jag tränar: hahah. nej men, dans vid vissa utvalda tillfällen.
Jag ville bli när jag var liten: bagare eller skådis. eller typ bubbles :D
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): ingen aning. jag ska inte blir vuxen så jag behöver inte oroa mig.
Linje på gymnasiet: Estet Musikal. till hösten.

Nu ska jag försöka hitta på nått.. Det lär bli svårt.
Mm! ; there is no insperation in småland.
i swear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback