I let my hair down, and I dance until I hear the sound of you coming around, of me crawling down..

Idag var i väg till hufvudstaden af Swerige och såg (äntligen) Mamma Mia. Och ja, jag har väl bara en sak att säga.. (Ganska förutspått jag vet .. ) OHYEAH. MAMMA MIA! Det var verkligen jätte bra, och Martin, Martin Redhe Nord!! Om inte detta inger hopp för oss stackars musikalare (japp, jag kan faktist säga det nu) så vad gör då??? Killen var ju f-e-n-o-m-e-n-a-l !! Alltså det jag säger är bara, why gay?

martin

Var även på skjut i Betlehem (haha) i helgen och dom var bra, men vette fasiken om linnea var lite bättre..
Präst: Välsigna.. bla, blablabla, bla.. Liea:  Alltså, jag är inte troende men, jag hoppas de här bänkarna är välsignade för jag sitter bara på välsignade bänkar!!! en halvtimme senare.. Präst: Om jag säger stol, tänker ni förhoppningsvis på en stol. Liea: Jag hoppas att det är en välsignad stol! ännu en halvtimme går.
Skjut ska spela.
Liea: Jag hoppas att det här bandet är välsignat...

Joakim pratar på om något om att vara proffisionell. Linn: Alltså, jag tror Jocke är proffisionell.
Jag; Alltså, bara för att han kan sola betyder inte det att.. Liea: VA?`det som är så mörkt nu..

Vi upptäcker att låten "Tavlan" står med skriven två ggr i låtlistan på demon "live", skrift fel eftersom den sista låten är "Tisdag" , bandet spelar så småning om låten. Liea: Den här är ju bra.. Det var nog DÄRFÖR dom tog med den två ggr på skivan!!

Ja, vad ska man säga, det var hennes kväll helt enkelt..

snygg
Det här är förövrigt den snyggaste bild jag har sett i hela mitt liv.
I love this picture, I wanna merry this picture, I wanna make love to this picture..


Kommentarer
Postat av: linnea

jaa.. ibland får man till det. :'D

Postat av: nell

Martin är bäst. Mamma Mia är bäst.

2006-09-18 @ 20:49:25
Postat av: kizzemizz-zkötare

HEEEII KIZZEMIZZEN-ZKÖTAREN! zwet blog. yo. kizzemizzen har ont i zin mage idak for maj-bjoern har ridit. Han er nu zlakrygad. Men zoet ändå. hejda kramizZzZz roOny

2006-09-20 @ 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback