Spongebob Squarepants, Spongebob Squarepants, Spongebob Squarepaaaaaants!!

Um. jag är hungrig.
Idag har jag varit i skolan och sen iväg en sväng till GS, självklart var Elias och orienterade på hedåsen (??) just då. mog7. Nåväl, jag hade kul vid Marikas dator i alla fall!
Efter det åkte jag hem och städade mitt rum och åt glass med min syster, sen åkte vi till gävle och sen hade jag stepp lektion, det var skitsvårt och jag är nog sämst i världen på stepp, det känns så!

Nu är jag i alla fall hemma. Har duschat och ska snart sova.

Roligast idag:
Svampbob är hemma hos Herr Krabba och det hänger massa tavlor på väggen
ivägen för en sak Herr krabba inte får se; han sliter i alla fall bort alla tavlor
och på slutet har svampbob själv hängt upp sig.
Herr Krabba: Svampbob? vad gör du här?
Savmpbob: Äsch, hänger här i krokarna bara
Patrik: *buar*
HAHAHHAHAHAHHA. hänger i krokarna, fattar ni? AHHAHA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback