AND WE LOOOOOVE EACHOTHER, AND THAT'S BECAUSE NONE OF US GOT ENOUGH LOVE IN OUR CHILDHOODS..

Louise och Linnea 2006-2007

Präst: Välsigna.. bla, blablabla, bla..
Liea: Alltså, jag är inte troende men, jag hoppas de här bänkarna är välsignade för jag sitter bara på välsignade bänkar!!!
en halvtimme senare..
Präst: Om jag säger stol, tänker ni förhoppningsvis på en stol.
Liea: Jag hoppas att det är en välsignad stol!
ännu en halvtimme går. Skjut ska spela.
Liea: Jag hoppas att det här bandet är välsignat...

-betlehem 2006

Linnea: Vem fan är Kalle då? 
Louise:
Men du vet, han med blå t-shirt och inga byxor!
Linnea: Jag fattar inte!!!
Louise: MEN, anka!
Linnea: Vaddå? Går han här på skolan?

-lökiga-köket sista 2007

Kommentarer
Postat av: Emil

diggade linneas kommentar på slutet "jag hoppas att det här bandet är välsignat" Sjuktbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback