SHE MAKES EVERYTIME THE BRIGHTEST WITH HER HARD VOICE OF JUDGEMENT AND LAUGHTER.

+                                                                            -
Dans
                                                                     Att inte orka
Denise                                                                  Stökigt rum
Limpa                                                                   Glömma Nycklar
Regnjacka snart!                                               Läxor
Vår                                                                        Sommarjobb


Idag var det Micke och Annas, Main Showläger, som inte var något läger utan en träningsdag. Det gick ganska bra, jag dansade lite på dom danser jag var med i, så var det bra med det. Mamma har lovat att betala 150 :- av regnjackan så jag ska köpa den snart.. Men nu börjar jag fundera på om jag kanske vill ha den på Vero Moda bättre.. Den är ju ljusare och 60:- dyrare iof.. Men jag får se..
Imorgon ska jag ha psykdans med Elina och sen ska jag nog sova eller måla naglarna.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback