TO MUCH LOVE WILL KILL YOU, EVERYTIME

Sitter här igen.. Har diskuterat sömnproblem med min mamma och haft teater ikväll. Skulle gå på Jam men det blev inte så.. Har ett, ganska vanligt ha begär. Så jag tänkte visa lite fina saker:

vill ha:
Lila Gucci - den omtalade klänningen som INGEN verkar känna till. (höger)
Pucci scarf - om nicole kan se så bra ut i det, varför skulle då inte jag?
Söta vita B store - och det om jag kunde gå alltså..
Chloés lilla vita - + skorna tack!

och så var det med det. nu ska jag sova. puss
ps, billan har lovat mig DGklockan om han blir rik.. jag väntar..

ps2.. Turbanen.. vad tycker man egentligen? Jag gillar det som fasen, men jag känner i princip, EN person som skulle se bra ut i något sånt där och det är Fanny Lingvall. Men hallå, är man hur snygg som helst i pälsmössa lär man ju vara snygg i allt..

Kommentarer
Postat av: roony

du är hur snygg som helst i turban coolin!!!

2007-04-18 @ 17:16:22
Postat av: nello

alltså! louise är nya bloggarn!

Postat av: Emil

Typ snyggaste den dära lilla vita va! ;P

2007-04-18 @ 22:51:39
URL: http://eliassson.blogg.se
Postat av: Louise

ja emil. men det kan ju vara modellen som gör det. jag vill liksom ha allt som gemma ward har på sig :P

2007-04-18 @ 23:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback