MUGGLES DON'T UNDERSTAND A BOY LIKE ME. IF ONLY THE MUGGLES COULD SEE THE THINGS I SEE.

Igår var jag och linnea iväg till Valbo för att inhandla lite school-suplies. Jag köpte Harry och hon köpte Ron.
Jag pratar såklart om action-figurerna vi ska underhålla oss med resten av våra liv. Nästa månad ska jag inhandla Fred och George.

Elvira har alltiv varit Hermione och Linnea har varit Ron.. Då måste ju jag vara Harry? Eller?
Det är ju inte direkt så att jag är The Chosen One.. Inte direkt så att alla kan mitt namn eller så och när jag mässade om att jag faktist inte hade något ärr i min panna kände sig både linnea och elvira mer än villiga att hjälpa till.

Men vaddå? Elvira är den med hjärnan och håret. Linnea är den med humorn, kommentarerna och grimarserna. Och jag, är jag den som är pre-pubertal, gnällig och upprorisk?

harry potterron weasley

Nej nu börjar skolan om bara några dagar. Om jag nu ska leva upp till min nya roll som harry gäller det att leta efter häftiga stenar på tredje våningen, Hemliga kammare i källaren, Min gudfader, Vinna alla löjliga mästerskap som dom nu håller på skolan och joina någon skolgrupp.. (linnea kan vi starta DA?), sen ska jag hitta en otroligt acient skolbok som ska ge mig massa tips om hur jag blir ägig. OCH SEN. ska jag hoppa av skolan och börja tälta i naturen med mina kompisar.
 
Men nu ska jag städa mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE YOU!!!!!

2007-08-21 @ 14:18:13
Postat av: Anonym

hahahaha! harry.

Postat av: hermione

me? Books and cleverness. There are more important things. Friendship and bravery!

2007-08-21 @ 16:54:00
Postat av: Emil

Menar du inte din skrubb eller något liknande ? :O

2007-08-21 @ 23:06:02
URL: http://eliassson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback