THERE'S A MOMENT TO SEIZE EVERY TIME THAT WE MEET BUT YOU ALWAYS KEEP PASSING ME BY.

image226

har en, tyvärr, helt värdelös väcka framför mig, månad, whatever.
känner, i alla fall ikväll att jag inte är taggad på någonting i hela världen.
känns väldigt fel att inte se fram imot något längre.

jag känner mig osäker på julpjäsen och hatar sången, orkar inte jobbet och skolan är ovärd.
det är väl kanske inte jättekonstigt att inte vilja gå till skolan men jag har aldrig riktigt kännt så förut.
det brukar alltid vara kul i skolan, kul att träffa nån men helt seriöst. jag stanna helst hemma med linnea.

har inga planer, snart är det jul och sen är det ett helt nytt år. som är tomt. inga planer.
skola skola och sen inget. helt ärligt så det bara emil wiman i skolan som jag blir glad av.
ja, dom flesta andra träffar jag ju utanför skolan och så.  och missförstå mig inte.
jag är inte speciellt bra kompis med emil.



är i alla fall otaggad och sitter här utan planer. förutom att repa och jobba och sjunga. men jag vill inte.
och jag vill inte gå till skolan imorgon. jag orkar inte och jag vill inte.

image225

Kommentarer
Postat av: Holm

Näää fyfan, ibland är man bra opepp på det hela! Måste jag hålla med om.. men man får tagga lite helt enkelt!

... Äru taggad lr?! ;D

Kram!

2007-12-05 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback