TO SHINE A LITTLE LIGHT, TO MAKE YOU FEEL LOVED. AND I DON'T WANNA BE THE ONLY ONE YOU KNOW. I WANNA BE THE PLACE YOU CALL HOME.

Idag hade jag födelsedagskalas i två timmar.
Fast att det var julafton och alla har så mycket annat att göra.

Fast att dom har det fanns det lite plats för fika och att träffas.
Jag blev jätteglad när dom kom allihopa.
Dom gjorde min julafton och födelsedag till den bästa.
Jag fick lite glädje i magen när jag stog i köket och kikade ut på mina vänner.
Att alla dom kommit för mig. Så fick jag ganska mycket glädje i magen.

jag har så fina vänner. ni är sånna fina vänner. jag älskar er, allihopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig.
du är bäst.
/panik (hehehehe gissa vem liksom.... :D)

2007-12-25 @ 02:28:11
Postat av: Patrik

Grattis bre =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback