'CAUSE I WONT CHANCE BUT NEATHER WILL SHE..

Okej, 4 koppar kaffe under kvällen kommer nog att resultera i en ganska sömnlös natt..
Har haft teater i dag och det gick ganska bra, trotts att vi var en ganska trött och liten grupp.
Vi grejade en liten del av en scen som blev mycket bra! Jag är nöjd! Men, seriös, såklart..
Det stör mig lite, men jag hoppas det blir som Nelly säger. Att vi grejar det där sen, med humorn.

I morgon är det fredag och det betyder början på helgen! Ska faktist hem till en sammare för att laga mat, dansa dansmatta och sjunga sing-star. Kan bli, hur trevligt som helst!
På Lördag är det hem till Isa på Födelsedagskalas som gäller! Semlor hörde jag? I'll be there!
Kan dock bli så att jag är någon stans innan, får se hur det blir med den saken :P

Har även ett litet citat innom situationtecken som jag skulle vilja dela med mig av;
"Rock&Roll is dead, but not with you in my head".

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: linnea

du... gylfen är öppen..

2007-01-19 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback