DID YOU GIVE THE WORLD SOME LOVE TODAY BABE?

Första skoldagen efter lovet är officiellt avklarad och den gick ganska bra.
Började en kvart senare, slutade 45 minuter tidigare, började lite sent och körde över,
började senare på nästa lektion och slutate tidigare. Skön dag.
Har även hunnit mer lite piano spel med linnea (och faktist även lite med syskonen wiger!) en cola light
och lite snack med Timo och lite snack med andra roliga människor, allt som allt; en mycket bra dag!



Jag vill känna frustration över bloggen, tack.

Det är egentligen, uppriktigt töntigt. Mjah kanske inte i överlag,
men om man använder bloggen, på sånt vis som jag flera gånger gör.
Skriver ner massa tankar som ofta resulterat i att man konstaterat att
livet är skit osv.
Jag förstår att folk tycker att det är skönt att skriva av sig,
det gör jag ju själv! Men det är i alla fall en plats där hela världen
kan läsa. Och erkänn för er själva nu;

En person som gick runt och berättade om sina problem för alla, skulle vara en ganska jobbig person, eller hur? Tursamt väljer man ju själv om man vill läsa en text.

lo

Kommentarer
Postat av: nell

ändå gör man det..

2007-01-10 @ 16:27:47
Postat av: Anonym

fan vilken het bild!

2007-01-16 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback