I'M GOING BACK TO THE BORDER WITH MY AFFAIRS, MY AFFAIRS AIN'T ABUSED.

Alltså, det är sinnessjukt men sant att jag spenderar alldeles för mycket tid i skolan.
Idag är så övertiden befogad eftersom jag väntar på Anna Lundin innan vi ska kila till Kanalkyrkan.
Men i överlag är det överdrivet mycket tid slösad här. Jag finner mig i skolan 3 timmar efter att jag slutat, en Fredag! Kanske inte bästa sättet att spendera en fredagseftermiddag, men där är jag i alla fall.

Sitter nu i datasalen under bildarnas lektion och kollar min Msn och Lunarstorm (eftersom jag aldrig sitter vid datorn annars, menar jag). Jag har gjort datakunskaps prov idag eftersom det har krånglat så mycket för mig. Hoppas att det funkar nu, annars blir jag riktigt arg faktist. Dålig teknik nu för tiden...

Nej, nu ska jag kanske gå ner i pianorummet och låtsas att jag kan spela, en liten stund.
Eller om jag väntar ett tag, det är ju faktist flera timmar tills Anna slutar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback