WON'T YOU PLEASE EXCUSE MY FRANKNESS, BUT IT'S NOT MY CUP OF TEA.

Nu är det helg igen och som det låter så ska min familj försöka tvinga iväg mig till järbo ikväll.
Överväger starkt på att djupt och ingående planera någon aktivitet för kvällen som leder till att jag
mååååste stanna hemma. moahha!
Har även dansträning i två timmar strax. pepp.. (läses med en släng sarkasm).
Linn och Jag har även bakat till fikaförsäljningen det enda problemet är..

Vi försökte oss på en sockerkaka med Blåbär, men.. eh. I ungen utfördes en "blåbärs
sockerkaka digiutvecklas till mystisk mögel-kaka"
eller nått. eftersom att våra blåbär
som ANTAGLIGEN är gen-modifierade, Missfärgades och bildade stora gröna klumpar,
ser, inte så fresh ut kanske..   

Mina så kallade skills på tangentbord har också spårlöst och mystiskt begett sig av
(Du vet linnea, det handlar inte bara om snabbkoder på lunarstorm)! Och det hände
igår, fredag. Då hände även något annat skojigt.
Vanligtvis börjar matten 20 över 8 men vi har ingen matte (våran fröken slipper helst)
vanligtvis, 20 i 9 kom detta sms nerpimpande i min ackså moderna NokiaTGLsten
"Fan.. inte igen.." avsändare var den mystiske: Linnea. HAHA. Andra veckan som
hon begår detta misstag. :D


wiman
Det här är vad vi sysslade med i skolan i Onsdags.
emil wiman sovandes under en lite för lång svenska lektion + patrik och louise + papper.

I Torsdags var det också teater och då träffade vi för första gången hela bandet,
vilket var spännande och upplyftande och ganska lugnande. Det vi saknar är en basist
resten har vi alltså nu. Kompleterande i bandet blev: Adam Wiger, Kristian och Martin Borgh.
Tillskottet i bekantskapskretsen blev: Krisitan.
Just nu försöker vi bara få alla varma i kläderna och bandet låter väldigt bra ihop!
Kan faktist bli hur bra som helst!
Bara det att vi får egna låtar gör ju musikalen mycket bättre!!!

<3

Kommentarer
Postat av: linnea

jag kände att jag blev lite hånad här.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback