AND I'M GONNA GET SO HIGH. AND YOU WILL LET ME WALK ALONE.

Lyssnar på just nu: Comptine d'un autre été
Jobbigaste skolämnet: Ensemble, Enskild sång, Estetisk produktion, Scenisk framställning
Favoritcafé: MIX!!! (puss och tix!  - vi ses på mix!)
Favorittidning: Glamour, Marieclair
Största som händer i sommar: öh jadu.. löka på stranden med superkroppen
Favoritplagg i garderoben just nu: Legginsen.
Längd: 1,69 ungefär..
Byter gärna garderob med: HAHA Kenny Starfighter. eller denisan
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart kanske.
I sommar kommer jag gå klädd i: men wtf?
Men absolut inte i: * magtröja! *
Jag doftar: Jadu.. Celebration?
Min yngsta kusin heter: MARTIN-ELTON
Favoritmodellen just nu: um. jadu.. Doutzen Kroes och kanske, Jessica Stam?
Byxa eller kjol? kjool
Så många skor har jag: inte vet ja..
Sminktips till almänheten: Prova ALLT. åtminstonde en gång.
Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: just för stunden: Chanel Nakedbag, större modell.
Senast utlästa bok: utlästa? HP7. Men nu har jag börjat på en annan..
På rasterna i skolan: deg.
Mitt rum kan beskrivas som: mamma är jätte bra på det där. "kaos" "oreda" "helvetet"..
Mig själv med tre ord: utåtriktad, dryg, gnällig-
Jag tränar: ohja, jämt.
Jag ville bli när jag var liten: konditorist.
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): kumme-krummelur-piller.
Linje på gymnasiet: esmu.. (estamumk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback