YOU SAID THAT I'M THE ONLY ONE. THE ONLY ONE. BUT WILL MY HEART BE BROKEN? WHEN THE NIGHT MEETS THE MORNING-START.

Ganska lång dag idag.
Började med att se treornas tvåan-musikal "mitt liv", överförväntan, faktist!
mycket impad av malin och alex faktist. och virre, men det visste vi ju sen förut. han ska bli känd.

don't drink and drive.  varje dag dör 15 000 människor till följd av rattfylla. 2005 drack alla över 15 år i genomsnitt 6,8 liter sprit, 2006 hade siffran stigit till 6,10. hahahahha!!!!!
nej men seriöst. don't drink and drive.

 Hade sedan lite svenska och efter det engelska.
Sen drog jag hem . och drog en dusch. sen åt jag lite och sen åkte jag till teatern.
Där var det drag vill jag lova. linn jag och peter möttes snart av en munter, nja okej, men nelly.
vi kirrade biffen och sen blev uppsluppningen lite större!

Meningen var att vi skulle spela in soundtrack idag. Det gjorde vi nästan.
Killarna gjorde ett jättebra jobb och satte 4 låtar och snart är det röst och lite annat kul som ska på plats. 

image205
 
Det känns bra i alla fall. Jag tycker gruppen känns bättre nu. Men det kanske bara är jag. haha. 
Vissa kan jag helt ärligt säga att jag inte förstår mig på. Men jag älskar min ensemble i alla fall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback