IT'S BEEN. A SHITTY YEAR I KNOW. THEN THERE'S SOME WORDS I CAN'T HEAR.

Det har aldrig varit en bra vana att sova över. image261
Jag har leasat min mamma att väcka mig imorgon.
Två timmar innan jag börjar.
Det lär ju FAN hjälpa!!


Åh! Idag berättade våran engelskalärar..inna, att vi
troligen kommer att få börja ha våra engelskalektioner
på bessemer (hell, hell hell en mugg vatten)
eftersom att hon tydligen är överkänslig mot allt mögel
som finns på hammar.

Det skulle ju kunna bli ASJOBBIGT.
Jag vet inte om ni fattar hur lång jävla tid det tar
att gå till bessemer fakking gymnasiet.
Tydligen så är lokalerna på hammar egentligen
utdömda av scheissemaddafakka.
Det är tydligen därför man är så trött i skolan,
och blir sjuk jämt.

Jag tror därför att det är Hammar som
uppfunnit fenomenet skoltrött.
Som liksom lite till att skylla på.

Varför blir eleverna så trötta i skolan?
Jo, det otroligt vanligt förekommande 
fenomenet = skoltrötthet.
FINNS ÖVERALLT!!
...... det har inget med mögel att göra i alla fall.

vore fett typiskt Mr.I-det-stora-hela.Carlsson. aight.

Kommentarer
Postat av: nelty

hell en mugg vatten..................

2008-04-11 @ 20:38:53
Postat av: Lemon

I say change our teacher or our room at hammar! Det finns en hel E-korridor ju...

Postat av: Johaaaaan

bessemer ftw

2008-04-14 @ 19:07:41
Postat av: ida

jag veeet. det är pissejobbigt att gå fram och tillbaka. men jag vill vara på hammar. helst hela tiden dåva.
du vet lina? öh.. vad hon nu heter. mattelärare och så iaf. hon slutade undervisa oss för att hon inte orkade gå fram och tillbaka från hammar och bessemer. hahaha.

2008-04-20 @ 23:04:20
URL: http://iduberga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback