WHIT YOUR VOICE IN MY HEAD. SO THEN I BROUGHT YOU DOWNSTAIRS WITH A MARLBORORED.

är det bara jag, eller är man alltid dum i huvudet på morgonen?

ta igår som exempel.
jag ställer klockan på 4, på 6, på halv 7, på kvart i sju och sen på 7. och på kavrt över.
detta är inte snoozet för det är därimellan. det här är de gångerna jag vill, sova lite längre.
jag blir färdig, riktigt snabbt faktist men borde faktist cykla.
detta spelar ingen roll utan jag sätter mig vid datorn först. fast jag bara har två minuter.
och sen blir jag arg och förbannad när jag inser att det tog längre tid än så!

så jag bestämmer för att BLOGGA om det här?! just då!!
nu var det ju lite passande att blogg.se strulade till det igår för annars hade jag blivit
väldigt, väldigt sen till skolan.

Nu sitter jag här idag istället. Imorse sov jag över så väl att jag vaknade 2 minuter efter att jag hade börjat.
Så jag bestämmer mig för att BLOGGA om det här? just nu!!


ja, jag är i alla fall alltid helt jävla dum i huvudet på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback